تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393 بازدید : 584 نویسنده : سجاد علوی 

CodeVisionAVR یک نرم افزار تخصصی برای رشته های برق و کامپیوتر (گرایش سخت افزار) می باشد. در واقع این نرم افزار یک کامپایلر برای زبان برنامه نویسی C می باشد که برای برنامه نویسی میکروکنترلر های AVR از آن استفاده می شود. این برنامه محیط برنامه نویسی و کامپایل کردن برنامه نوشته شده برای برنامه ریزی میکروکنترلر را برای شما فراهم می کند.
بسیاری از افراد حتی کسانی که رشته کامپیوتر می باشند با این نرم افزار بخوبی آشنا می باشند. آخرین نسخه این برنامه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است و از طرفی مشکلات قبلی آن برطرف شده است. این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CodeVisionAVR:
- کامپایلر زبان C برای میکروکنترلر های AVR
- کاملا حرفه ای
- یک IDE بسیار عالی برای زبان C
- قابلیت نصب در ویندوزهای 95 تا ویستا و 7، حتی 64 بیتی
- و ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود انواع کامپایلر , ,
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 بازدید : 806 نویسنده :  

زبان C++/C یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی می باشد. منظور از C++/C یعنی هم زبان C و هم زبان  ++C است.  ++C خود فرزند C است و همه قابلیت های C به علاوه برخی قابلیت های جدید مثل شی ء گرایی را دارا می باشد، در نتیجه، کامپایلر های  ++C، کد نوشته شده به زبان C را نیز می توانند کامپایل کنند. زبان C++/C وابسته به یک سیستم عامل نیست یعنی شما بعد از نوشتن برنامه خود به زبانC++/C، اگر کد استانداری نوشته باشید می توانید با توجه به سیستم عامل(ویندوز،گنو/لینوکس،مک و...)، کدتان را کامپایل کنید. می توان کد C++/C را در هر محیطی (مثلاً NotePad در ویندوز و یا gEdit در گنو/لینوکس) نوشته و بعد آن را بوسیله یک کامپایلر کامپایل کنیم، ولی برای راحتی کار ما می توانیم از یک IDE مناسب، نیز بهره ببریم.

حجم : 10.7 MB

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود انواع کامپایلر , ,
:: برچسب‌ها: compiler ,
تاریخ : شنبه 2 فروردين 1393 بازدید : 14296 نویسنده : سجاد علوی 

 

کامپایلر Dev Cpp جزو کامپایلرهای مورد استفاده بسیاری از برنامه نویسان است. حجم کم آن و استفاده از کامپایلر استاندارد gcc که همان کامپایلر پیش فرض در Linux می باشد، باعث محبوبیت این برنامه شده است.

به زودی نسخه قابل حمل (portable) این برنامه را نیز در سایت قرار خواهیم داد.

مشخصات:

نام: Dev C++ 4.9.9.2

حجم: 8.9 مگابایت

توضیحات اضافه: کامپایلر تحت ویندوز

دوستان برای دانلود این کامپایلر حرفه ای و عالی بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود انواع کامپایلر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کامپایلر ,
تاریخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 بازدید : 1473 نویسنده : محمد زارعی 

نرم افزار كامپايلر Borland C++ 5.02

 

Cppیکی از معروف ترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی است که در دانشگاه ها نیز به صورت گسترده تدریس می شود. این زبان به دلیل استفاده فراوانی که از آن به عمل می آید ، دارای کامپایلرهای متعددی است که هرکدام توسط کمپانی خاصی عرضه و به کاربران معرفی می شوند. Borland C++ یکی از معروف ترین و همچنین بهترین کامپایلرهای این زبان است که به دلیل قابل اجرا بودن در محیط ویندوز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کامپایلر دارای ورژن های مختلفی است و در هر نسخه سیری تکاملی را طی کرده است.

مشخصات فايل:

نام:Borland C++ 5.02


حجم:85.59MB

 

منتظر نظرات تاثير گذار شما هستيم!

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها , دانلود انواع کامپایلر , ,
:: برچسب‌ها: ++C , كامپايلر سي پلاس پلاس , بورلند ++C ,
صفحه قبل 1 صفحه بعد